Furtuni de sentimente...navalnice trairi..

duminică, 22 august 2010

Ce mult te-am iubit...


Versurile apartin lui Mihai Constantinescu;melodia este cantata de catre Anastasia Lazariuc.In mod normal,s-ar crede ca imi contureaza starea actuala de spirit;gresit;imi descrie poate starea pe care am avut-o de atatea ori,insa!Si poate starea imediat urmatoare a ceea ce simt acum....





I
Daca am sa-ti spun
Ca la tine eu, nu ma mai gandesc
Sa stii ca mint.
Daca am sa-ti spun
Intr-o buna zi,
Ca nu mi-e dor de tine
Mint.
Daca am sa-ti spun
Ca de-atatea nopti, nu te mai visez
Sa stii ca mint.
Daca-ti spun orice
Toate sunt minciuni
Insa nu mint atunci cand spun:

Refren:
Cat de mult eu te-am iubit
Cand te-am lasat atunci sa pleci,
Desi prin viata mea stiam
Ca n-ai sa mai treci.
Cat de mult eu te-am iubit
Cand usa-n urma ta s-a-nchis
Iar lumea mea s-a destramat
Si-a murit un vis

II
Daca am sa-ti spun
Ca nu te-am iertat
Si ca te-am uitat
Sa stii ca mint
Mint si cand iti spun, ca nu te mai vreau
Insa nu mint atunci cand spun:

Refren:
Cat de mult eu te-am iubit
Cand te-am lasat atunci sa pleci,
Desi prin viata mea stiam
Ca n-ai sa mai treci.
Cat de mult eu te-am iubit
Cand usa-n urma ta s-a-nchis
Iar lumea mea s-a destramat
Si a murit un vis.

Cat de mult eu te-am iubit
Cand usa-n urma ta s-a-nchis
Iar lumea mea s-a destramat
Si a murit un vis.

Iar lumea mea s-a destramat
Si a murit un vis.

Si a murit un vïs.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu