Furtuni de sentimente...navalnice trairi..

vineri, 6 august 2010

Astazi,imi e dor de tine...


Astazi,mai mult ca oricand,imi e dor de tine...Incerc sa-mi amintesc pasaje din trecut,sa-ti redescopar chipul pe care oricum nu l-am uitat.Stiu ca o existenta cladita pe amintiri este considerata a fi 'anulata' din perspectiva unei eventuale continuari intr-un viitor apropiat;stiu ca incercarile sunt urmate de esec,intr-un mod prea dur de a recepta situatia fiinta mea.Poate vreau sa cred ca sunt constienta si poate realizez cat de departe sunt de adevar.Nu pot sa-mi neg trairile,vibratiile la ceea ce inseamna 'EL',nu in fata propriei persoane.In ceea ce te priveste,ma voi darui tie doar pe jumatate...stiu ca voi trai clipe ce-mi vor inalta spiritul insa in timpul prin care vom trece amandoi imi voi pastra gandurile doar penru mine.Nu mai pot fi sigura,atat cat poate permite semnificatia 'concreta' a acestui cuvant,privind reltia noastra;si-mi pare rau!Stiu ca in clipa in care te voi vedea,nu-mi va pasa de nimic;stiu ca acest lucru se va intampla iar si iar...si mai stiu ca n-am sa regret niciodata..cum sa regreti ceva ce iti apartine,ceva ce face parte din tine?!
Imi e dor sa-mi urmaresti constant expresia fetei atunci cand sunt cu tine;sa ma alinti in acel mod in care doar tu stii sa o faci...sa ma saruti si sa ma inalti la cer..ah!cat imi e de dor;imi e dor chiar de momentele in care nu-mi spuneai ca ma iubesti dar imi aratai atat de mult,imi insuflai dorinta de a te descoperi si de a ma redescoperi alaturi de tine.
Astazi,mai mult ca oricand,imi e dor de tine si stiu!Si poate nu ai sa intelegi niciodata contopirea aceasta de dulce si amaruie dragoste nebuna,ah nebuna!Sunt momente in care nici eu nu o inteleg,momente in care nu vreau decat sa o traiesc si sa ma arunc in acest aparent vid,tesand iubire.
Astazi,mai mult ca oricand,imi e dor de tine....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu